Napozás utáni bőrápolás

Napozás utáni bőrápolás

Nyáron aki teheti nyaralni megy. Ilyenkor csak nagyon kevesek feledkeznek meg a UV védelemről, bár ezzel korán sem tettünk meg mindent a bőrünkért. Fontos a napozás utáni bőrápolás, hogy a napfürdővel megszerzett barnaságunk igazán tündökölhessen.

Akiknek zsíros a bőre, azoknak annyira nem kell a hidratálással törődnie, akiknek viszont száraz, azoknak fokozottan oda kell figyelni a napozás utáni bőrápolásra.

A hát bőre csak ritkán szokott kiszáradni, a legkritikusabb testrész ebből a szempontból a lábszár, a karok, könyök valamint a térd. A gyerekeknél a hajlatokra kell odafigyelni.

Napozás után vagy a nap végén mossuk le magunkról a napvédő krémet/olajat. Törölközésnél ne dörzsöljük a bőrt hanem inkább itassuk le róla a vizet, hiszen ilyenkor érzékenyebb lehet a bőr. Ha már szárazak vagyunk, használjunk testápolót a testünkön. A termék kiválsztásánál fontos szempont az hogy könnyű krémet használjunk ami jó hidratáló képességekkel valamint bőrnyugtató hatással rendelkezik. Erre a Sigfrid Essence HERBAL+ Healthy and Bright Body Lotiont javasoljuk, ami serkenti a bőr öngyógyító képességét, így az égett bőr is hamarabb regenerálódhat.

 

Ne felejtkezzünk el az arcápolásról sem.

A napozás előtt és után pár napig kerüljük a bőrradírozást. Kerüljük a túl zsíros, nehéz krémek használatát, inkább itt is a könnyebb hidratálókat részesítsük előnyben. Természetesen figyeljünk oda arra, hogy a bőrtípusnak megfelelő terméket használjuk.

Javaslatunk az esti hidratálásra a Sigfrid Essence HERBAL+ Young and Beautiful, amely rózsaolaj tartalma érzékeny bőrre gyakorolt hidratáló, antibakteriális, antiszeptikus, nyugtató és bőrmegújulást segítő hatásai egyszerre érvényesülnek a shea vaj jótékony hatásaival párosulva.

A belső hidratálás is nagyon fontos ilyenkor!

Napközben fogyasszunk ásványvizet, enyhe gyümölcsteát vagy cukormentes gyümölcsleveket! Két étkezés közt pedig magas nedvességtartalmú gyümölcsök fogyasztásával pótolhatjuk az elvesztett nedvességet. A nyári időszakban bőségesen válogathatunk a finom, friss gyümölcsökből, tehát könnyű dolgunk van, amikor gyümölcssalátát vagy turmixot szeretnénk készíteni. A nedvesség pótlására elsősorban magas víztartalmú gyümölcsöket és zöldségeket válasszunk, mint a görögdinnye, a sárgadinnye, az eper és az alma. Nyáron hozzájuthatunk már szabadföldön nevelt, finom, napérlelte paradicsomokhoz is. A lédús piros finomság igazi vitaminbomba, ráadásul magas likopintartalmának köszönhetően ideálisan készíti elő a bőrt a napozáshoz.