Szabó Sigfrid Géniusz és Príma díjas feltaláló 100 éves receptje alapján készült termékek 17 féle aminosavval

Napozás utáni bőrápolás

Tartalomjegyzék

    Napozás utáni bőrápolás

    Nyáron aki teheti nyaralni megy. Ilyenkor csak nagyon kevesek feledkeznek meg a UV védelemről, bár ezzel korán sem tettünk meg mindent a bőrünkért.

    Fontos a napozás utáni bőrápolás, hogy a napfürdővel megszerzett barnaságunk igazán tündökölhessen.

    Akiknek zsíros a bőre, azoknak annyira nem kell a hidratálással törődnie, akiknek viszont száraz, azoknak fokozottan oda kell figyelni a napozás utáni bőrápolásra.

    A hát bőre csak ritkán szokott kiszáradni, a legkritikusabb testrész ebből a szempontból a lábszár, a karok, könyök valamint a térd. A gyerekeknél a hajlatokra kell odafigyelni.

    Napozás után vagy a nap végén mossuk le magunkról a napvédő krémet/olajat. Törölközésnél ne dörzsöljük a bőrt hanem inkább itassuk le róla a vizet, hiszen ilyenkor érzékenyebb lehet a bőr.

    Ha már szárazak vagyunk, használjunk testápolót a testünkön. A termék kiválsztásánál fontos szempont az hogy könnyű krémet használjunk ami jó hidratáló képességekkel valamint bőrnyugtató hatással rendelkezik.

    Erre a legjobb testápolónkat javasoljuk, ami serkenti a bőr öngyógyító képességét, így az égett bőr is hamarabb regenerálódhat.

    Napozás utáni bőrápolás – arcápolás

    Ne felejtkezzünk el az arcápolásról sem

    A napozás előtt és után pár napig kerüljük a bőrradírozást. Kerüljük a túl zsíros, nehéz krémek használatát, inkább itt is a könnyebb hidratálókat részesítsük előnyben.

    Természetesen figyeljünk oda arra, hogy a bőrtípusnak megfelelő terméket használjuk.

    Javaslatunk az esti hidratálásra krémünket, amely rózsaolaj tartalma érzékeny bőrre gyakorolt hidratáló, antibakteriális, antiszeptikus, nyugtató és bőrmegújulást segítő hatásai egyszerre érvényesülnek a shea vaj jótékony hatásaival párosulva.

    Napozás utáni bőrápolás – hidratálás

    A belső hidratálás is nagyon fontos ilyenkor

    Napközben fogyasszunk ásványvizet, enyhe gyümölcsteát vagy cukormentes gyümölcsleveket! Két étkezés közt pedig magas nedvességtartalmú gyümölcsök fogyasztásával pótolhatjuk az elvesztett nedvességet.

    A nyári időszakban bőségesen válogathatunk a finom, friss gyümölcsökből, tehát könnyű dolgunk van, amikor gyümölcssalátát vagy turmixot szeretnénk készíteni.

    A nedvesség pótlására elsősorban magas víztartalmú gyümölcsöket és zöldségeket válasszunk, mint a görögdinnye, a sárgadinnye, az eper és az alma.

    Nyáron hozzájuthatunk már szabadföldön nevelt, finom, napérlelte paradicsomokhoz is. A lédús piros finomság igazi vitaminbomba, ráadásul magas likopintartalmának köszönhetően ideálisan készíti elő a bőrt a napozáshoz.

    Napozás utáni krém

    Címkék:

    Hírlevél
    10% kedvezmény a következő vásárlásból