Miért viseli meg bőrünket a téli időjárás?

Miért viseli meg bőrünket a téli időjárás?

Gondolkodtál már azon, hogy bőröd miért nem szereti a telet? A hideg és szeles idő csökkenti a keratin bőröd egyik létfontosságú alkotórészének tartalmát, ezáltal rugalmassága csökken. Ettől bőröd töredezetté, szárazzá válik, így kiszolgáltatottabb a korai öregedésnek!
A hideg hatására a bőrerek összehúzódnak, hogy megőrizzék a hőt. A bőr vérellátása csökken, így kevesebb oxigénhez, valamint tápanyaghoz jut. A bőrt télen megviseli a hideg, a levegőben lévő káros anyagok, a szél és a száraz levegő. Ennek következménye a bőr feszülése, hámlása, viszketése lehet. A bőr érzékennyé, durva tapintásúvá válhat.
Biztosítsd bőrödnek a napi legalább kétszeri hidratálást, ha azt száraznak vagy feszesnek érzed. Tökéletes választás a Healthy and Bright HERBAL+ arckrém, ami segíti a sejtek megújulását, így ragyogóvá és egészségessé téve az arc bőrét. A bőrön rendkívül kellemes, ugyanakkor hatóanyagokban gazdag, nappali krém, amely hidratáló anyagokat biztosít az arcbőr számára, bőrregeneráló, tápláló és védő hatású. Védőréteget képez a bőrön, amely nem zárja el a pórusokat, így nem kell tartanod a pattanásoktól sem.
A téli hidegben biztosítanod kell a bőrödnek a napi legalább kétszeri hidratálást, így elkerülheted a kellemetlen hideg okozta száraz érzést és a bőröd is szebb lesz.
A tökéletes hidratáló sem lesz elég hatásos ha nem fogyasztasz elég folyadékot!
Belső ápolás hidratálással és vitaminokkal
Az egészséges, szép bőrhöz elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel és a tápanyagokban, és A-, B, C- és D vitaminokban gazdag étrend, hiszen:
  • A sárgarépában, sütőtökben, tojássárgájában található A-vitamin gondoskodik a bőr vízháztartásáról, segíti a sejtek osztódását.
  •  A gabonákkal, magvakkal, hüvelyesekkel bevihető B-vitamin segít elkerülni a repedezett, kiszáradt, viszkető bőrt.
  • A szervezet általános immun védelméhez hozzájáruló C-vitamin megtalálható télen az almában, citromban, káposztafélékben.
  • A bőr napfény hatására maga termeli és raktározza a D-vitamint, de a fényszegény hónapokban ennek pótlására is szükség lehet. A D-vitaminhoz tojás, tejtermékek, halmájolaj fogyasztásával juthatunk hozzá, de akár napi 2000 NE-s tablettával is pótolhatjuk.
  • Mivel nehéz megfelelő mennyiségű vitamint ételekkel bevinni a szervezetbe, ezért érdemes vitamin készítményeket is fogyasztani, hogy a bőrünk szépségét és egészségét megőrizzük.

Szeresd a bőröd